~ ☻Journey Of Life☻ ~

Saturday, March 6, 2010


Separuh Jiwaku Pergi
Memang indah semua..
Tapi berakhir luka,
Benar ku mencintaimu,
Tapi tak begini,
Kau khianati hati ini..
Kau curangi aku,
Kau bilang tak pernah bahagia,
Selama dengan aku,
Itu ucap bibirmu,
Kau dustakan semua,
Yang kita bina,
Kau hancurkan semua...

Aku tahu Hatimu perit menanggung semua ini..dalam diam hatimu merintih kesedihan..jelas di wajah mu tiada airmata kau titiskan..tp hatimu meraung menangisi segala apa yg terjadi dalam perjalanan hidupmu..tahu kau menyayanginya tp tidak menyangka pengakhirannya melukai jiwamu..
Syg..andainya kebahagiaan yang kau inginkan aku mampu membagagiakan dirimu..tp kiranya kebahgiaan yg pernah kau miliki tidak sama seperti bersamaku..dapatkan la semula kebahagiaan yang pernah kau miliki..
Aku sedar & Aku Redha..Andainya cinta yg pernah bertakhta dihati ini pergi utk mendapatkan cinta lama nya semula aku rela...biarla semua ini menjadi kenangan terindah yang pernah aku miliki dan biarla ia berlalu bersama masa yang makin menginjak usia ku..hentikan penderitaan mu..bahagiakan la hari2mu..usaha tangisi lagi segalanya.. :')~...

No comments:

Post a Comment